sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Iso kiitos teille!❤

Moi! Pitkästä aikaa oon aktiivinen täällä blogin puolella... Mä selailin tässä viikonloppuna muiden blogeja ja innostuin ihan kauheesti! Mua ei kauheesti toi koeviikkoonkaan lukeminen kiinnostanu niin päätin, sitten uudistaa mun blogin ulkomuotoa. Oon ollut vähä enemmän aktiivinen youtuben puolella ja sinne onkin tullut ihan sairaasti lisää tilaajia! WOU! Kiitos oikeesti tosi paljon! Täällä blogissakin mulla on oikeesti 166 lukijaa ja oon ihan laiminlyöny tän koko hommelin... Yritän nyt lyötää vähän enemmän aikaa tännekkin. Youtubessa päivitän, joka perjantai uuden videon niin voisin tänne blogiinkin päivittää kerran viikossa jotain jännää. Kiitos tosi paljon, että joku on jaksanu pysyy näin epäaktiivisen blogin lukijana:D

Emppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti