maanantai 8. joulukuuta 2014

Muutto

Moi! Pitkästä aikaa tulin päivittää tätä blogiakin. Oon jättäny tän ihan heitteille, vaikka tää on se mistä kaikki on lähteny:D. Oon viime aikoina enemmän tykääny tehdä videoita, kun kirjottaa blogia. Haluisin jotenkin palata tähän blogin kirjotukseen, koska siitä on niin pitkä aika, kun mä oon oikeesti ottanu kuvia ja halunnu kirjottaa blogia. Mun viimesimmät postaukset on ollu vähä sellasia jee bloggaaminen kiinnostaa taas ja se on jääny siihen yhteen postaukseen... Mulla on ollu tänä syksynä niin paljon muuta tekemistä niin jostain on pitänyt karsia. 
          Tässä kuussa noin kahden viikon päästä meiän perhe muuttaa San Franciscon lähelle. Sieltä suunnilleen n. tunti etelään ihan San Joséssa kiinni. Mä meen siellä ihan normaalisti kouluun ja käyn lukion loppuun siellä ja muutto siis tapahtuu isin työn takia. Arki jatkuu siellä, sitten vähän lämpimämmissä olosuhteissa tammikuussa, kun koulu alkaa.
             Kävin siis viime kesänä Jenkeissä ja käytiin sillon nykissä, bay arealla ja san diegossa. On ehkä vähän mielenrauha siitä, että oon käynyt jo tuolla bay arealla mihin ollaan muuttamassa ja suunnilleen tiedän jo vähän maan tapoja. Oon muutenkin tosi sosiaalinen ja en oikeestaan pelkää tutustua uusiin ihmisiin ja uudet tilanteet on helppoja mulle, mutta en oo vielä ihan varma miten tää mun sosiaalisuus toimii, kun amerikkalaiset on sosiaalisia ja pitäis puhua vielä englantia. Päivittelen kyllä tänne blogin puolelle kaiken näköistä sieltä ja ennen lähtöäkin.
Tässä on vielä videota, mikä tein youtubeen pari viikkoa sitten josa haluut katsoa:)


Emppu

2 kommenttia:

  1. oot oikeesti iha älyttömän kaunis ja sul on upee tyyli!! :)))) ja onnee jenkkeihi! ootteko jo siel?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljom!! :) joo täällä ollaan jo :)

      Poista