torstai 17. heinäkuuta 2014

Muutoksia!

Moi! En tiedä kuinka moni on huomannu jo, mutta vaihdoin pari kuukautta sitten mun blogin nimen ja pari päivää sitten tein saman mun kanavalle youtubessa(, jossa mulla on yli 1000 tilajaaa!! Mitä ihmettä kiitos!) Mä poistin mun vanhat videot ihan sen takia, koska kaikissa videoissa melkein lukee emppuheartsfashion ja sillei:D. Niin halusin nyt vähä alottaa alusta ne videot, kun muutin sen kanavan nimen. Eli videoita on tulossa sinne ihan niinkun ennenkin yritän saada niin että, joka viikko tulis ainakin yks video. Jos on jotakin videoehdotuksia, mitä haluisitte, että tekisin tai sellaisia mitä tekisin uudestaan sinne kanavalle meikkikokoelma yms. Laittakaa kommenttia:)

Emppu
ps. Täällä on ollu tosi hiljaista nyt, kun olin melkein kolme viikko jenkeissä, mutta sieltä tulee kyllä postausta varmaan seuraavalla viikolla :)

8 kommenttia:

  1. myday, juhlameikki, room tour, ootw, ootd, hiustutoriaali yms. :)

    VastaaPoista
  2. Videol jotai randomeja faktoja susta :D

    VastaaPoista
  3. Videota siskos kanssa !!! :-)

    VastaaPoista
  4. Meikkikokoelma video ois kiva... sit jotai meikkitutoriaalei.. ja jotai lemiasui ja sit sillai :)

    VastaaPoista
  5. sulla on tosi ihana tyyli ja oot hirmu kaunis ! millä muokkaat videosi ?

    VastaaPoista
  6. amerikan ostosten esittely video! :)

    VastaaPoista
  7. Video sun kavereitten kaa!

    VastaaPoista
  8. Mä oon kattonu sun you tube videoit:-)

    VastaaPoista