tiistai 3. syyskuuta 2013

Stila in the moment palette review

Ylärivin luomivärit
 Alarivin luomivärit

Moi! Ostin vähän aikaa sitten beutybaystä (linkki sivussa) tuotteita ja tämä paletti oli yks mikä tarttui mukaan. Mä oon kuullut, että stilan luomivärit on tosi pigmenttisiä ja hyviä ja nyt voin itse tosdistaa, että tämä on ihan totta. Näistä jokainen luomiväri on tosi pigmenttisiä ja pehmeitä. Noissa kuvissa mä oon kerran vetänyt sormella mun käteen ja lopputuolos on tollainen! Mä suosittelen tätä tosi paljon ja tän hinta on joku noin. 29€ ja tietysti beautybayssä on ilmainen toimitus! Tilasin muitakin paletteja, että jos haluat niistä postausta niin paina 'LIKE'!

Love Emppu

2 kommenttia:

  1. Heeii :)
    Tää on ihana blogi ja liityin lukijaks :>
    ps. näin sut lifess :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ja toivottavsati et nähny mua mitenkään tosi retardina :D

      Poista