torstai 29. elokuuta 2013

Mä tein itse kynsilakkaa! DIY ♡

 1. Sä tarvitsen tän tekemiseen luomivärin ja suosittelen jotain mineraaliluomiväriä. Mä en ite käyttänyt sellasta, koska mulla oli mennyt rikki yksi stilan-luomiväri niin käytin sen tähän. Toiseksi joku jolla sekottaa ja mihin laittaa toi läpinäkyvä kynsilakka.
 3. Kaada se läpinäkyvä kynsilakka siihen pieneen astiaan. (suosittelen sellaista missä on kulmat, koska toi pyöreä sotki paljon!) Laita sitä luomiväriä sinne, mutta älä liikaa, koska silloin se ei levity kynnelle hyvin. Sitten vaan sekoita!
3. Kaada se takaisin kynsilakkapurkkiin ja olet valmis! :)

Love Emppu

4 kommenttia:

  1. ihana uusi banneri! blogi kaipasikin mun mielestä jotain uutta:-) IHANA DIY! lisää tälläisiä, ja teetkö videoita millon? (::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) niin mun mielestäkin rupesi jo kyllästyttämään aina sama :D Teen videota heti kun aikaa riittää :)

      Poista
  2. mitä DIY tarkottaa? sori oon tyhmä:D ja ihana blogi! love it!!<3 :)

    VastaaPoista