perjantai 11. syyskuuta 2015

Suomi maisemissa ;)

HEYY! Nyt hiljattain oli Labor Day weekend ja lähettiin perheen kanssa Lake Tahoelle, joka on Californian ja Nevadan rajalla. Mun mielestä nää maisemat näyttää niin suomalaisilta! Suomessa ei vaan oo näin paljon taso vaihtelua, mutta tuli niin kesä mieleen kun kävin Suomessa. Eli siis kesällä olin suomessa sellasen 6 viikkoa. Oli tosi kiva nähä sukulaisia, mutta oli tosi kiva palata Californiaan.  Heti kun palasin kotiin iski todellisuus! Mulla ei oo oikeen mitään ajateltuna collegea varten. Mun piti alottaa kaikki esseiden tekemiset, suositus kirjeet, college lista, testaukset ja vielä samalla käydä koulua. Tää syksy tulee olemaan tosi rankka niinku yleensä senior vuoden eka lukukausi on. Mulla on nyt pari tosi vaikeeta kurssiakin ja en tiiä ihan miten pärjään niissä vielä haha... Kyllä tää tästä heti kun mulla on aikaa niin laitan sen videoiden tekemiseen tai yritän blogia päivittää! Monet on kysyny multa tosi paljon kysymyksiä ja todellakin piti tulla Q&A videoo, mutta tekniikka päätti pettää kesällä ja en päässyt suomesta mun koneelle Amerikkaan. Aattelin kyllä kuvata sen uudestaan tässä ihan kohta ja tehä sillein selvennyksiä, koska monet on ihan pihalla miten menee nää kaikki jutut. Teen blogiin ennen kun postaan videon niin vastaukset kirjottamalla niin jos haluaa niin voi ne lukea täältä aikasemmin ja luultavasti vastaan useampaan kysymykseen! Kiitos tosi paljon kaikille, jotka jaksaa kattoo mun videoita ja lukea mun blogia vielä, vaikka en olekkaan niin aktiivinen!! <3<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti