sunnuntai 11. tammikuuta 2015

update from cali

HI! How r u guys? Ei baa en mä engalnninks rupee kirjottaa, vaikka sitä mun pitäis harjotella ja paaljon... Eli videoita ei oo tullu eikä blogiinkaa mitään ja ihan syynä on se mitä edellisessä postauksessa sanoin, että tää muutto vie paljon aikaa ja totuttelemista. Sain mun koneen keskiviikkona lentorahdista eli mul ei oo ollut edes mahdollisuutta tehä videoita. Oon käyny jo kouluuki kolme päivää ja mulla on kyllä vielä ongelmia mun kurssien kanssa, mutta ihmiset on tosi mukavia ja kivoja! 
               Täällä on tosi paljon läksyy koulusta ja koulussa ei oikeen tehä mitään järkevää :D Eli siis mulla menee vielä tupla aika, koska mun englanti ei oo samaa tasoa kuin muilla. Mä en pysty tekemään videoita melkein ees kerran viikossa yksinkertaisesti ei riitä aika, koska läksyt vie paljon aikaa ja pitää vielä olla extra sosiaalinen XD. Tää astettuminen ja tottuminen kouluun ja kaikkeen vie vähän aikaa niin kirottelen tänne blogiin varmaan enemmän kuin oon aktiivinen youtuben puolella, koska mä en todellakaan haluu laittaa huonoja videoita ja haluu et mun koulu kärsii myöskään. 

Emppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti