maanantai 26. toukokuuta 2014

kevätjuhla asu ideoita☼

Moi! Mä en oo päivitelly vähään aikaan ku oon ollu kipeenä ja koeviikko, kevätnäytökset ja kisat. Tajusin tänään, että tällä viikollahan on päättärit ja mulla ei oo mitään vaatteita! Toivottavasti en oo ainut:D Eli tässä on pari asu ideaa, joista oi soveltaa itse. Jos oot yhtä myöhässä, kun mä niin toivottavasti auttaa! Kaikki vaatteet, asusteet yms. on H&M:stä niin nää kaikki on helposti saatavilla.
Tää on ehkä vähiten mun tyylinen yhdistelmä, mutta tää on niille, jotka ei tykkää niin erikoisista vaatteista. 
Tää on aika tavallinen tai ei niin hienostunut ja siitä saa vähän juhlallisemman huulipunalla ja sormuksilla.
Tää on kaikista juhallisin ja todellakin mun lemppari! Toi laukku on niin upee ja käy hyvin punasen huulipunan kanssa.

Love, Emppu
ps. Huomenna tulee päättärimeikkiä ;)

1 kommentti: