torstai 3. huhtikuuta 2014

Spring is HERE!☼♡

Moi! Viime postauksesta on ihan liian kauan aikaa. Lupailin siinä postauksessa kaikkea ja mua ärsyttää kauheesti, että en oo ehtiny tehdä niistä mitään! Mulla on koeviikko ohi ja mun vaikein jakso tältä vuodelta. Syy miksi en oo postannut tai tehnyt videota on vaan perus, että koulu ja tanssi. Mulla oli neljännessä jaksossa 9 kurssia eli suoritin kaksi kurssia samaan aikaan, koska voi vaan siis olla 8 kurssia. Mulla on ollut joka ikinen viikonloppu kisat tai joku esiintyminen koko maaliskuun ja sen takia myös tosi väsynyt. 

En olis ikinä aatellut, että lukio vie oikeesti näin paljon aikaa. Mä en oo yhtään sellanen oppilas, joka tekee läksyt aina ja kaiken niin hyvin ja lukee paljon. Oikeastaan oon sellanen, että opin paljon kuuntelemalla ja laiska, mutta teen enemmän töitä aineiden eteen joista pidän:D Silti mulla menee paljon siihen aikaa jos teen läksyt! Mietin vaan kauan menee sellasilla oppilailla, jotka tekee kaiken tosi hyvin.

Oon seuraillu muidenkin lukiolaisten blogeja ja niillä on sama ongelma, että aikaa ei riitä. Jos sitä aikaa on se tunti ei tule heti mieleen alkaa kirjoittaa postausta. Mua ärsyttää, että mulla ei riitä aina aika postaamiseen tai blogin pitämiseen, koska tää on kuitenki sellasta mistä tykkään tosi paljon! 

Nyt alkaa kuitenkin vika jaks koulussa ja mulla ei todellakaan ole 9 kurssia. Mulla on 6 kurssia ja paljon helpompia aineita ja ei yhtäkään 8-15.35 päivää. Kuluneen jakson jälkeen kaikki tuntuu vähäiseltä koulutyöltä:D Oon kuitenkin tykännyt lukiosta tosi paljon ja tuntuu ihan tosi oudolta, että maanantaina alkaa uusi jakso ja sit on jo kesäloma! Ensin nautin keväästä.

Laudat on kaivettu varastoista ja oon valmis rullailemaan ja pyöräilemään. On oikeesti niin parasta mennä pyörällä kouluun, koska ei tarvii lähtee niin aikasin. Kevät on saanu mussa kauheen chilli napin päälle:D Aamulla meikkaan joku 5min, kun ennen siihen meni ehkä 20min. Käytän mukavia vaatteita, enkä jaksa panostaa ja oikeesti elämä on niin paljon helpompaa ja miks kouluun pitäis laittaantua niin paljon. Meen nykyään samalla meinigillä, kun 7. luokalla:D Toivottavasti joku jaksoi lukea tän koko tekstin...xD

Love, Emppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti