torstai 10. huhtikuuta 2014

My favorite foundation♡

Moi! Mä en oo tehny pitkään aikaan mitään kuukauden lemppareita tai mitään niin aattelin, että tekisin pienissä osissa näitä, koska näitä on nyt kerääntynyt. Laitan tähän ihan mun kaikki lempi tuotteet ja yritän laittaa molempia marketti ja vähän kalliimpia tuotteita. Mun lempi paikka tilata tuotteita netistä on beautybay.compretty.fi ja lookfantastic.com.
1. Smashbox photo finish primer Ihan paras ennen meikkivoidetta! Tää saa meikkivoiteen näyttämään tosi virheettömältä. Näitä saa ostettua laivalta ja ruotsista varmaan lähimpänä.
2. Benefit stay flawless 15-hour primer Jos haluut, että sun meikkivoide kestää oikeesti sen koko päivän niin käytä tätä! Mä oon ite laittanu tätä enne meikkivoidetta tanssikisoihin yms.
3. Maybelline dream smooth primer Paras pohjustusvoide tälläisistä markettituotteista.
4. Loreal studio secrets primer Jos sulla on isot ihohuokoset niin tää auttaa siihen, että meikkivoide ei jää sillein oudosti niihin:D
1. Maybelline dream pure BB-cream for oily skin Tää on niin hyvä ja peittää, vaikka onkin bb-voide.
2. Maybelline dream fresh BB-cream Tosi hyvä jos haluaa vähän kevyemmän meikkipohjan.
3. Dior nude meikkivoide Mä en ekaks tykänny tästä, mutta aloin käyttämään tätä uudestaan kuukausi sitten ja rakastuin. Tällä saa niin luonnollisen ja just sellasen mistä mä tykkään.
4. Loreal true match Tää on mun mielestä tällänen drugstore vaihtoehto tolle diorin meikkivoiteelle.
5. MaxFactor all day flawless 3 in 1 Kaikki amerikkalaiset youtube beuty gurut puhuu tästä tai oikeestaa covergirlin 3 in 1 meikkivoiteesta. Eli tää on ihan sama asia, kun se covergirlin meikkivoide. Jos on iho-ongelmia niin tää meikkivoide peittää tosi hyvin!
1. Rimmel stay matte Mun luotto puuteri! En oo käyttäny muita puutereita sen jälkeen, kun kokeilin tätä.
2. Urban Decay all nighter setting spray Tää auttaa oikeesti huomattavti siinä jos sulla on meikkivoiteen kestävyyden kanssa ongelmia.
3. Mary Kay Concealer Käytän tätä peitevoidetta aina, kun on jotain näppylöotä, koska tää peittää ne tosi hyvin.
4. Maybelline FIT me concealer Käytän tätä suurimmaksi osaksi silmien alle ja on toiminu siinä tosi hyvin. Viime aikoina oon myös käyttäny näppyöiden päälle ja on toimunu siinäkin yllättävän hyvin!

Love, Emppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti