torstai 24. huhtikuuta 2014

Makeup Must-haves for Summer☼

Moi! Oon kesällä lähdössä jenkkeihin ja tein vähän ostoslistaa meikeistä, että pystyn hillitsemään itseni:D. Mä oon nyt missannu pari postauspäivää ku oli pääsiäinen ja en ollu kotona ja mulla oli ruotsin koe, koska olin kipeenä koepäivänä niin jouduin tekemään sen uusintapäivänä... Mutta kuitenkin kaikki nää tuotteet on sellasia mitä oon kattonu jo pitkään, että haluisin kokeilla ja näitä kaikki paitsi lorac pro palettia (en oo ainakaan löytänyt) voi tilata suomeen ilman tullimaksuja!:)

Listalla olevat tuotteet:
1. Benefit porefessional primer
2. Benefit they're real mascara
3. Lorac pro palette
4. Nars blush in rose petal pink
5. NYX matte bronzer
1. itCosmetics cc cream

Love, Emppu

3 kommenttia:

  1. mistä tilaat noita benefitin tuotteita? :) ja nyx jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lookfantastic.com, pretty.fi ja beautybay.com :-)

      Poista
  2. Mulki on samat tuotteet ostoslistal jos pääsen joskus jenkkeihi :D

    VastaaPoista