perjantai 19. huhtikuuta 2013

OOTD 19.4.

Paita: H&M
Neule: BikBok
Shortsit: Terranova
Kengät: asos
Kangaskassi: Monki

Moii!
Teen nyt pitkästä aikaa päivän asua näin kuvilla. Oon halunnu tehä aina näitä, mutta ku en ikinä muista pyytää ketään kuvaamaan :-D. Mulla on huomenna tanssikilpailut vantaalla ja oikeestaan jos ei päästä jatkoon niin sunnuntaina olis vielä esiintyminen. Oon mukana meiän koulun musikaalissa niin mulla ei oo ollut tällä eikä tuu ens viikolla olemaan kauheesti tavallisia tunteja. On ihan tosi kivaa pitää vähän taukoa normi arjesta. Mulla soi kaikki musikaalin biisit päässä ja varmaan muut kyllästyy mun kanssa ku hoilaan niitä koko ajan :-D.

Love Emppu

4 kommenttia:

  1. kuin kauan sulla meni että olet saanu asokselta paketin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista ihan varmaks, mutta siinä kestää enintään kaks viikkoa :)

      Poista
  2. Oot tosi kaunis..c: Minkä ikänen oot?

    VastaaPoista